samodzielnego referenta w Dziale Kadr
w pełnym wymiarze czasu pracy

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • praktyczna znajomość przepisów prawa pracy;
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu Office;
  • samodzielność, umiejętność pracy w zespole, praca pod presja czasu;
  • dodatkowym atutem będzie znajomość systemów ERP oraz przepisów dotyczących zatrudniania w projektach międzynarodowych

Zadania:

  • przygotowywanie dokumentacji z zakresu administracji personalnej i kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, 
  • sporządzanie analiz, sprawozdań, raportów kadrowych,
  • wprowadzanie danych do systemów  ERP.

Proszę określić wysokość oczekiwanego wynagrodzenia.

Wymagane dokumenty:

  • CV

Oferty  prosimy przesyłać do dnia 31.08.br. za pomocą przycisku „Aplikuj” lub bezpośrednio na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (Polityka prywatności) znajduje się na stronie internetowej Akademii Morskiej w Szczecinie  www.am.szczecin.pl

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Akademię Morską w Szczecinie z siedzibą przy ul. Wały Chrobrego 1-2 zgodnie z ustawą dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z dnia 2016 poz. 922)".

ratownika wodnego
w obiekcie  Pływalni, ul. Starzyńskiego 9a

Wymagania:

  • uprawnienia Ratownika Wodnego zgodne z obowiązującymi przepisami aktualne,
  • uprawnienia Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy,
  • zaangażowanie w pracę,
  • książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy w zespole.

Gwarantujemy:

  • umowę o pracę,
  • elastyczny harmonogram dyżurów,
  • pracę w miłej atmosferze.

Zadania:

  • pełnienie dyżuru ratownika wodnego na wyznaczonym stanowisku zgodnie z harmonogramem pracy ratowników,
  • udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej,
  • prowadzenie ewidencji zużytych środków medycznych,
  • bieżące prowadzenie Dziennika Pracy Ratownika,
  • prowadzenie Dziennika Punktu Sanitarnego,
  • wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem sanitarnym basenu
  • przygotowanie basenu do zawodów i imprez pływackich.

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • kopia dokumentów(skan)  potwierdzających posiadane kwalifikacje

Oferty prosimy przesyłać do dnia 30.08.br. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem; „Praca: ratownik Pływalnia AM”.
Oferty można składać także osobiście w obiekcie Pływalni, tel. 091 48 09 762; pokój nr 4.             
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.  

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (Polityka prywatności) znajduje się na stronie internetowej Akademii Morskiej w Szczecinie www.am.szczecin.pl
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Akademię Morską w Szczecinie z siedzibą przy ul. Wały Chrobrego 1-2 zgodnie z ustawą dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z dnia 2016 poz. 922)".

Zadania:
- budowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek instytucji,
- szeroko pojęte działania promocyjne na rzecz uczelni w sieci,
- zarządzenie kanałami social media, tworzenie treści, udział w planowaniu i strategii,
- kreowaniu i wdrażaniu kampanii marketingowych,
- współtworzenie content marketingu – opracowanie tekstów, przygotowania niezbędnych  materiałów – newsletter, tworzenie materiałów na stronę internetową, na FB oraz  Instagram,
- przygotowywanie raportów, analiza statystyk,
- obsługa targów edukacyjnych i organizowanych eventów,
- przygotowywanie materiałów promocyjnych oraz informacji na temat bieżących wydarzeń,

Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- wiedza w zakresie nowych technologii oraz trendów w dziedzinie social media i marketingu internetowego,
- aktywne podejście do pracy, zaangażowanie i kreatywność, własna inicjatywa,
- umiejętności tworzenia ciekawych, poprawnych gramatyczne i stylistycznie tekstów,
- gotowość do odbywania częstych wyjazdów służbowych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność obsługi oprogramowania do tworzenia i obróbki materiałów reklamowych   (VIDEO),
- prawo jazdy kat. B – warunek konieczny.

Oferujemy:
- umowę o pracę,
- stabilne zatrudnienie,
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,
- otwarte i przyjazne środowisko pracy,
- możliwość nieodpłatnego podjęcia studiów.

Dodatkowe benefity: pakiet socjalny, dopłaty do wypoczynku, premie.
Proszę określić wysokość oczekiwanego wynagrodzenia.

CV proszę wysyłać do dnia 18.08.2019r.

Opis stanowiska:

- świadczenie pierwszej linii wsparcia technicznego helpdesk (kontakt z pracownikami,   rozwiązywanie problemów);
- instalacja i rekonfiguracja oprogramowania;
- koordynacja modernizacji infrastruktury teleinformatycznej;
- obsługa multimedialna sal dydaktycznych – projektory multimedialne, ekrany.

Wymagania:

- wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym;
- bardzo dobra znajomość Microsoft Office;
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows;
- podstawowa znajomość technologii sieciowych i konfiguracji sieci;
- umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność;
- znajomość zasad funkcjonowania usług katalogowych Active Directory oraz znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;

Oferujemy:

- stałą umowę o pracę;
- stabilność zatrudnienia;
- możliwość rozwoju osobistego;
- pracę w młodym zespole, bardzo dobrą atmosferę;
- 13-ta pensja oraz rozbudowany fundusz świadczeń socjalnych dla pracowników.

Prosimy określić wysokość oczekiwanego wynagrodzenia.

Forma kontaktu:

Aplikację (CV z dokładnym opisem doświadczenia, bez listu motywacyjnego) prosimy przesyłać do 31 sierpnia 2019 na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z nazwą stanowiska w temacie.

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (Polityka prywatności) znajduje się na stronie internetowej Akademii Morskiej w Szczecinie  www.am.szczecin.pl
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Akademię Morską w Szczecinie z siedzibą przy ul. Wały Chrobrego 1-2 zgodnie z ustawą dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z dnia 2016 poz. 922)".

Wymagania:

  • wykształcenie zawodowe,
  • umiejętność organizacji własnej pracy,
Zadania:
  • sprzątanie  ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń  wspólnego użytku, pokoi gościnnych, studenckich, pomieszczeń  biurowych, sanitariatów,
  • zamiatanie, mycie podłóg, mycie okien, czyszczenie i dezynfekcja pomieszczeń  higieniczno–sanitarnych

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu (zastępstwo),
  • system pracy jednozmianowy 6.00 – 14.00 od poniedziałku do piątku
  • stabilne warunki zatrudnienia

Miejsce pracy:

  • Studencki Dom Marynarza ”PASAT”, ul. Starzyńskiego 9 

Forma kontaktu:

  • telefonicznie: 091 48 09 604 ( poniedziałek – piątek 8.00 – 15.00)
  • osobiście w SDM PASA, ul. Starzyńskiego 9, pokój nr 12